آناناس خشک آناناس خشک صادراتی آناناس کمپوتی خشک چیپس میوه آناناس خرید آناناس خشک خرید چیپس آناناس

آناناس خشک و میوه خشک آناناس

آناناس خشک میان وعده شیرین کم کالری: کالری آناناس خشک ارگانیک: 69 در هر 1 اونس. هر زمان خواستید از این میان وعده خوشمزه لذت ببرید.
آناناس کمپوتی خشک سرشار از ویتامین C: آناناس خشک ارگانیک غذایی برای زندگی سرشار از آنتی اکسیدان است و مقدار زیادی ویتامین C به شما می دهد.
آناناس خشک صادراتی ارگانیک: حلقه های آناناس خشک ارگانیک ما 100% ارگانیک است.
آناناس خشک منبع انرژی: خوردن حلقه های آناناس خشک شده ما بلافاصله شما را سرشار از انرژی می کند.
آناناس خشک یک ماده عالی برای  آشپزی: از تکه های آناناس خشک شده در محصولات پخته شده، سالاد، سس، برنج سرخ شده، دسرها و چای لذت ببرید.

به غیر از اینکه کاملاً خوشمزه است ، بهترین منبع ویتامین C و منگنز است که می توانید پیدا کنید!آناناس خشک یک میان وعده میوه ای است که با عشق خشک می شود و چیزی اضافه نمی شود، فقط میوه خالص است.ما فقط آبدارترین و خوش طعم ترین آناناس ها را  خشک می کنیم تا محصولات خوبی برای شما ارائه کنیم.ما آنها را در دمای بسیار پایین خشک می کنیم تا طعم آنها بسیار قوی باشد، تقریباً مانند میوه های تازه.

آناناس کمپوتی خشک 1 کیلویی فیروزان یک میان وعده عالی برای شما و خانواده شما است و می توان از آن برای

جعبه های ناهار بچه گانه
میان وعده های اداری سریع
غلات صبحگاهی
فرنی یا گرانولا
ماست
بستنی استفاده کرد.

 

آناناس خشک فیروزان، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس

آناناس خشک، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس

خواص آناناس خشک

آناناس خشک سال هاست که نه تنها به خاطر طعم بی‌نظیرش بلکه به خاطر فواید شگفت‌انگیز سلامتی‌اش معروف بوده است.

 آناناس خشک به کاهش التهاب مفاصل و ماهیچه ها، به ویژه آنهایی که با آرتریت مرتبط هستند، کمک می کنند. یکی از غنی ترین منابع ویتامین C است که به دلیل کاهش بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی، زخم ها را التیام می بخشد.  آناناس خشکمیوه ای است که برای پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا باید به آن مراجعه کرد. علاوه بر فواید گفته شده ، منگنزی که به وفور در آناناس وجود دارد با پیشگیری از سرطان دهان، گلو و سینه مرتبط بوده است.

 

خرید آناناس خشک و میوه آناناس 1 کیلویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *