آناناس خشک، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس فیروزان

فواید آناناس خشک  شده برای سلامتی و بدن

آناناس خشک  شده  منبع  غنی  از  ویتامین A و C، دارای فیبر، پتاسیم، فسفر و کلسیم و همچنین انواع آنتی اکسیدان و  سایر  مواد معدنی  دیگر  می‎باشد  که  سرشار از خواص و فواید فراوانی برای سلامتی است.

آناناس خشک  شده  منبعی  از بروملین  است که شما را در برابر سلول‌‌‌های سرطانی مقاوم‌ می‌سازد.آناناس خشک  شده  به دلیل  داشتن آنزیم بروملین خاصیت ضد التهابی دارد.

پتاسیم  ناشی  از آناناس در افرادی که دچار فشار خون  بالا هستند را به میزان قابل توجهی کاهش‌ می‌دهد. آناناس خشک  شده  دارای  آنتی  اکسیدان‌‌‌های  قوی است که  به کاهش کلسترول  بدن کمک‌  می‌کنند ، در  نتیجه  از ایجاد بیماری‌‌‌های قلبی جلوگیری‌ می‌کنند.آناناس خشک شده غنی از بروملین است که تمامی ترشحات بینی، سینوزیت یا برونشیت را روان کرده و موجب از بین بردن آن‌ها می‌شود.با مصرف یک وعده آناناس برابر با نصف یک فنجان است، حدودا 130 درصد از نیاز روزانه بدن را به ویتامین c تامین‌ می‌کند.آناناس که سرشار از آنتی اکسیدان هستند‌، می‌توانند حساسیت را کنترل کنند.آناناس خشک باعث رشد استخوان ها در بدن جوانان و استحكام استخوان ها در پسران مى شود.آناناس مانع از به وجود آمدن اسید معده و نفخ‌ می‌شود. بنابراین، درمان طبیعی با مصرف میوه خشک امکان‎پذیر است.آنزیم بروملین تقویت‌کننده دستگاه گوارش شده و به بدن شما کمک‌ می‌کند تا به خوبی مواد غذایی را تجزیه و جذب نماید.

آناناس خشک فواید زیادی دارد و منبع خوبی از کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر و همچنین ویتامین های A، B و C است و همچنین به دلیل دارا بودن فلوراید در پیشگیری از سرطان بسیار مفید است. به دلیل داشتن منگنز برای سلامت استخوان و استخوان سازی، برای درمان سرماخوردگی و سرفه و همچنین درمان بیماری های قلبی عروقی و تقویت سیستم ایمنی مفید است.

خرید آنلاین میوه خشک آناناس

بروملین در آناناس خشک

آناناس خشک حاوی آنزیمی به نام بروملین است. از آنجایی که مکانیسم اثر آن به طور کلی ضد التهاب است، بروملین برای درمان انواع درد و شرایط التهابی استفاده می شود. مطالعات همچنین نشان داده اند که این آنزیم ها عملکرد انقباضی بعد از عمل و مدت زمان ضعیف درد عضلانی را بهبود می بخشند.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که مزایای بروملین عبارتند از:

آلرژی ها
آرتروز و درد مفاصل
آسم
بیماری های خود ایمنی
سرطان
بیماری التهابی روده
عفونت های سینوسی
پیچ خوردگی مچ پا
آسیب های تاندون

 

کاهش وزن با خوردن آناناس خشک

با توجه به محتوای فیبر و حجم بالای آن، یکی از فواید آناناس خشک این است که می تواند به مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید که از پرخوری و کاهش وزن جلوگیری می کند.

خرید اناناس میوه خرید و قیمت میوه خشک آناناس

خرید اینترنتی آناناس خشک کمپوتی
فروش عمده اناناس خشک

 

خرید اینترنتی میوه خشک آناناس و چیپس آناناس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *