آناناس خشک صادراتی قیمت خرید آناناس خشک آناناس خشک و خواص

آناناس خشک شده

آناناس خشک شده مانند حلقه های آناناس هستند و فقط به قطعات کوچکتر بریده می شوند. تکه های آناناس خشک شده سرشار از فیبر رژیمی، آنتی اکسیدان ها و آنزیم ها است. آناناس خشک شده طعم شیرین دلپذیری دارد آناناس خشک شده  انتخاب مناسبی برای میان وعده یا پخت هستند.

 

فواید آناناس خشک شده برای سلامتی

آناناس خشک منبع خوبی از فیبر نامحلول است. این نوع فیبر از سیستم گوارشی سالم پشتیبانی می کند و حس سیری را تقویت می کند. زمانی که تمایل به خوردن شیرینی دارید اما به دنبال یک خوراکی سالم هستید، میان وعده آناناس خشک شده یک انتخاب عالی است. آناناس خشک شده همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها، ترکیبات محافظی است که از تجمع رادیکال های آزاد مضر در بدن جلوگیری می کند. رادیکال های آزاد با انحطاط و بیماری مرتبط با افزایش سن مرتبط هستند و آناناس خشک مملو از آنتی اکسیدان یک دفاع عالی در برابر آنهاست.

آناناس خشک همچنین مملو از بروملین است که یک آنزیم ضد التهابی است. تورم غیر ضروری را کاهش می دهد و می تواند به بهبودی پس از جراحی و پس از آسیب های ورزشی کمک کند. بروملین همچنین باعث تسکین سوء هاضمه و ناراحتی معده می شود. با تجزیه پروتئین ها از سیستم گوارش حمایت می کند و برای افرادی که به تنهایی آنزیم های گوارشی کافی تولید نمی کنند مفید است. بروملین موجود در آناناس خشک شده برای سیستم ایمنی بدن نیز مفید است. آناناس خشک شده سیستم دفاعی بدن شما را برای محافظت در برابر سرماخوردگی و بیماری ها تقویت می کند. حتما در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا مقداری آناناس خشک میل کنید!

با همه غذاهای ناسالم خداحافظی کنید و با یک بسته آناناس خشک زندگی سالم تری داشته باشید. این میان‌وعده مغذی با طعم شیرین، به طور طبیعی از آناناس‌های درجه یک تهیه می‌شود تا تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در میوه خشک حفظ شود تا به شما در تنظیم فشار خون و ارتقای سلامت قلب کمک کند.

مواد تشکیل دهنده: آناناس.
آبگیری شده از آناناس های تازه چیده شده.
به طور طبیعی شیرین و دارای رایحه گرمسیری است.
پر از ویتامین و مواد معدنی.
بهبود سلامت قلب و جلوگیری از آسم.
میان وعده میوه ای سالم برای تمام سنین.

خرید آناناس خشک قیمت آناناس خشک

خرید آناناس خشک
فیروزان
خرید چیپس میوه آناناس
آناناس کمپوتی خشک

 

میوه خشک آناناس

آناناس خشک شده یک محصول شناخته شده است، خوردن میوه ها و سبزیجات بخشی از یک رژیم غذایی سالم است. با این حال، قرار دادن در وعده های روزانه می تواند چالش برانگیز، ناخوشایند و گران باشد.

میوه خشک شده آناناس یک گزینه سالم است

آناناس خشک شده جایگزین های میان وعده های ناسالم است و برای کمک به حفظ رژیم غذایی و در عین حال رفع هوس غذایی بین وعده های غذایی یک انتخاب سالم و مفید است.

مقدار کمی از میوه خشک آناناس برابر با یک وعده میوه تازه لازم است. آناناس خشک شده  ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به آناناس تازه دارد.

میوه خشک آناناس یک میان وعده آسان و خوشمزه است. سبک وزن است، بسته بندی آن آسان است، به اندازه میوه تازه نامرتب نیست، زیرا در بیشتر موارد هیچ هسته، پوست یا چکه ای برای مراقبت هنگام میل کردن وجود ندارد.

میوه خشک شده آناناس محصول خلاقانه ای هستند که مواد مغذی، طعم، رنگ، بافت و شیرینی طبیعی دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *