آناناس کمپوتی آناناس خشک فیروزان

آناناس خشک

آناناس خشک‌ شده حاوی آنزیم بروملین، ویتامین های A و Cو B1 ، منیزیم، منگنز، پتاسیم،پکتین،فلورید و فیبر‌های قابل‌حل  است.

آناناس خشک منبع خوبی برای تهیه کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر، همچنین ویتامینهای A،B،C می باشد
همچنین به دلیل دارا بودن فلورید برای چلوگیری از ابتلا به سرطان بسیار مفید میباشد.
با توجه به منگنز موجود در آن برای استخوان سازی و سلامت استخوانهای بدن مفید بوده و همچنین باعث بهبود سرما خوردگی و کاهش سرفه ، درمان بیماریهای قلبی و عروقی و تقویت سیستم دفاعی بدن می شود.

 

خرید آناناس خشک

به احتمال زیاد دیده‌اید که برای فردی که تحت عمل جراحی قرار گرفته یا دچار بیماری شده، آناناس تهیه می‌کنند. زیرا مهم‌ترین خاصیت آناناس کمک به بهبود سریع‌تر زخم و همچنین بازگشت قوای بدنی‌ست. آناناس از آن دسته میوه‌هایی‌ست که استفاده از میوه تازه آن دشوار است و در همه حال در دسترس نیست؛ به همین دلیل خرید آناناس خشک رواج بیشتری دارد. این میوه خشک شیرین، در حالت کمپوت آناناس و به اشکال دیگر نیز قابل استفاده است؛ اما میوه خشک خواص بیشتری دارد و استفاده از آن در همه حال راحت‌تر است. می‌توانید ظرف میوه خشک خود را در محل کار، مسافرت، پیک نیک و… همراه خود ببرید و به عنوان میان‌وعده‌ای پرخاصیت، آناناس خشک میل کنید.

خواص آناناس خشک

آناناس خشک یکی از میوه‌های پرطرفدار استوایی‌ست که می توانید در میوه خشک‌ مخلوط خود آن را به کار ببرید. این میوه همچون موز خشک پتاسیم بالایی دارد و همچون پرتقال خشک غنی از ویتامین C است و مثل کیوی حاوی آنتی‌اکسیدان است و خواص ضدسرطانی دارد. همچنین آناناس خشک حاوی ویتامین A و کلسیم است. این میوه فیبر بالایی دارد که به بهبود دستگاه گوارش کمک می‌کند. البته اندکی خاصیت چاق کنندگی دارد که باید با توجه به رژیم غذایی خود میزان مصرف خود را کنترل نمایید. آناناس خشک همچنین در بهبود علائم حساسیت و حتی برونشیت تأثیر دارد.

خرید و قیمت کمپوت آناناس

مهم‎ترین خواص آناناس خشک شده:

آناناس با پوست سخت و محکم خود به عنوان یک میوه استوایی پر طرفدار شناخته می شود. این میوه هم به صورت تازه مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای تولید فرآورده های مختلف به کار می رود.

میوه خشک آناناس طبیعی، از جمله فرآورده های آن می باشد که خواص و ویژگی های میوه را حفظ می کند و از ماندگاری بالاتری هم برخوردار است.

برخی از فواید میوه خشک آناناس طبیعی برای سلامتی به شرح زیر می باشند:

این محصول همانند خود آناناس در بهبود زخم های مختلف در بدن موثر است. از این رو به افرادی که عمل جراحی انجام می دهند توصیه می شود که به خوردن آن مداومت داشته باشند. از طرفی به عنوان یک ماده انرژی زا و فاقد عوارض نیز به کار می رود.

استفاده از آن برای همه افراد مناسب بوده و کودکان می توانند به عنوان میان وعده سالم و به جای چیپس های صنعتی از آن استفاده نمایند. التهابات که به دلایل مختلف در بدن رخ می دهد نیز به این شیوه برطرف خواهد شد.

یک داروی طبیعی و فاقد عارضه برای پیشگیری از سرطان بوده زیرا طبق نتایج به دست آمده از آنالیز آن، آنتی اکسیدان های زیادی در آن یافت شده است. این عناصر به مقابله با رادیکال های آزاد در بدن پرداخته و گلبول های سفید را هم تقویت می کنند.

قند طبیعی آناناس خشک، استفاده از آن را برای مبتلایان به دیابت بلامانع نموده و افرادی که دچار فشار خون بالا هستند هم دغدغه ای برای مصرف آن نخواهند داشت. عدم وجود چربی در این خشکبار،  به کاهش کلسترول خون کمک می کند.

افرادی که قصد کاهش وزن اصولی را دارند، می بایست این خشکبار مقوی را در برنامه غذایی خود بگنجانند و از وجود فیبر فراوان در آن بهره مند شوند. زیرا فیبر در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و رفع تنبلی روده نقش مهمی دارد. در نتیجه میزان  فعالیت آن ها را افزایش می دهد.

برای رفع یبوست های مزمن در افراد مختلف هم کارساز است. مشکلات سینوزیت و برونشیت را هم می تواند تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین عوارض ناشی از سرماخوردگی مانند گلو درد و سرفه های خشک نیز به این شیوه مرتفع می گردند.

بروملین موجود در آناناس خشک‌ شده به بدن کمک می‌کند تا با سلول‌های سرطانی مقابله کند.
با مصرف یک فنجان آناناس حدود %73 از منیزیم مورد نیاز روزانه شما تامین می‌شود.
این میوه باعث کنترل میزان فشار خون می‌شود.
با مصرف یک فنجان آناناس حدود %۱۳۰ از نیاز روزانه بدن ما به ویتامین C تامین می‌گردد.
باعث تقویت عملکرد دستگاه‌گوارش می‌شود و به بدن کمک می‌کند مواد‌غذایی را تجزیه‌ کند و جذب بدن شود.
به کاهش تب و حرارت بدن کمک می‌کند.
بروملین موجود در آناناس قادر است ترشحات بینی، سینوزیت یا برونشیت را روان کرده و باعث دفع آن‌ها شود.
فلورید موجوددر آناناس خشک‌شده رشد سلول‌های سرطانی را کند می‌کند.
حاوی ویتامین‌ C و‌ ‌بتا کاروتن است و به همین دلیل باعث افزایش ساخت کلاژن و الاستین‌ شده وخون‌رسانی به پوست را افزایش می‌دهد.
آنزیم بروملین موجود در آناناس موجب هضم پروتئین‌ها در بدن می‌شود و به همین دلیل از آن در ساخت و تهیه قرص‌های لاغری نیز استفاده می‌شود.
سرشار از ويتأمين و مواد مغذى مثل كلسيم، پتاسيم، فیبر و ويتامين ث است
كم چربى و از  كلسترول پایینی برخوردار است.
كمك به تحکم  استخوان  وساخت  استخوان ها میکند
غنى از منيزيم و پتاسیم
كاهش چشم گیر سرفه
«بروملين» موجود در آناناس خشک باعث كاهش چشم گیر سرفه و يا توقف سرفه هاى شديد و كاهش ميزاان میشود.
آناناس  سرشار از مواد مغذي است . به سرعت جذب مي شود و آنزيم هايي دارد كه به هضم غذا كمك مي كند . و مصرف حدود  سه برش آناناس تازه يا معادل 5/1 ليوان آب آناناس به محض احساس خارش گلو  مفيد است .
آناناس علاوه بر ويتامين هاي مهمي مانند A,B,C فلزات ارزشمندی  همانند پتاسيم   كلسيم آهن  فسفر  گوگرد و منگنز را دارد .
حجم بالای آنتی اکسیدان .فیبر.اهن . روی . منیزیم. و ویتامین ها نسبت به میوه تازه

 

 

قیمت عمده آناناس خشک شده و خرید آناناس خشک
آناناس خشک فیروزان

اسلایس های آناناس خشک گروه تولیدی فیروزان از آناناس‌های تازه، سالم و باکیفیت تهیه شده.  چیپس میوه آناناس خشک را می‌توان به عنوان تزئین کیک، همراه چای و یا به عنوان یک میان وعده مقوی مصرف نمود و از خواص متنوع آن بهره‌مند شد. قیمت آناناس خشک شده نسبت به خرید آناناس تازه باصرفه‌تر است و در عین حال خواص آن را حفظ کرده. با ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی آناناس خشک فیروزان می‌توانید این میوه خشک خوشمزه و باکیفیت را در بسته‌بندی بهداشتی، در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 

خرید میوه خشک آناناس طبیعی

برای خرید میوه خشک آناناس کمپوتی در فروشگاه اینترنتی آناناس خشک فیروزان سفارش خود را ثبت کنید. سفارشاتی که در این سایت به صورت عمده و مستقیم ثبت می شوند با بهترین قیمت ها همراه هستند. در یک بازه زمانی کوتاه، سفارشات به آدرس خریداران در هر نقطه از کشور ارسال می گردند.

 

با خرید آناناس خشک در هر لحظه دلخواه از خوردن آن لذت ببرید.

برای خرید عمده آناناس خشک شده با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *