خرید چیپس آناناس در بسته بندی های با وزن های مختلف

آناناس خشک یا چیپس آناناس منبع خوبی از کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر و همچنین ویتامینهای A، B و C است.

چیپس آناناس برای جلوگیری از سرطان بسیار مفید است زیرا حاوی فلوراید است.

آناناس خشک میوه ای است که برای همه فصول مناسب می باشد.

چیپس آناناس از آن دسته محصولات استوایی است که طعم ترش وشیرینی دارد .

آناناس به خاطر داشتن مقدار قابل توجهی ویتامین C در ترمیم زخم ها و جراحت های ناشی از عمل های جراحی بسیار مفید است.

آناناس کمپوتی خشک چیپس آناناس

آناناس کمپوتی خشک چیپس آناناس
فروش عمده میوه خشک آناناس کمپوتی

قیمت خرید چیپس آناناس به فاکتورهایی از جمله نوع بسته بندی آن و کیفیت محصول بستگی دارد. هم چنین خرید به صورت عمده نیز روی قیمت محصول تاثیر زیادی دارد و باعث می شود در وقت و هزینه صرفه جویی شود که امروزه بیشتر افراد خرید به صورت کلی را ترجیح می دهند. منطقه ای که که در آن آناناس خشک تولید می شود در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد زیرا در شهرهایی  که تولید آناناس دارند و به طبع هزینه کم حمل و نقل قیمت تمام شده نیز کاهش می یابد. آناناس خشک در وزن های مختلف و به صورت خرده  و یا عمده به فروش میرسد. خرید عمده آناناس خشک به مراتب قیمت کمتری نسبت به خرید بسته بندی دارد و این مسئله به نفع مشتری می باشد. قیمت آناناس خشک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از قیمت آناناس تازه که هر روز در بازار به یک قیمت فروخته می شود گرفته تا هزینه بسته بندی ، حمل و نقل و فروش .از هر چند کیلو آناناس تازه یک کیلو آناناس خشک بدست می آید که بستگی به وزن آناناس های تازه دارد.

چیپس میوه آناناس از محصولات پر طرفداری است که از خشک شدن ورقه های بسیار نازک آناناس به دست می آید و ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری را در خود جای داده است و مصرف آن برای سلامتی بدن بسیار مفید است. با خرید چیپس آناناس، این محصول فوق العاده  یک میان وعده کامل و سالم مصرف می شود و بسیار حائز اهمیت است زیرا تمامی مواد مغذی موجود در آناناس را با خود به همراه دارد.

 جهت اطلاع از نحوه سفارش میوه خشک آناناس یا چیپس میوه می توانید بامرکز پخش چیپس میوه آناناس شماره زیر تماس حاصل نمایید.

 

چیپس میوه آناناس خرید آناناس خشک خرید چیپس آناناس تهران

آناناس خشک
آناناس خشک صادراتی
آناناس کمپوتی خشک

 

فیروزان تولید و فروش آناناس خشک و چیپس میوه آناناس

مرکز پخش چیپس میوه آناناس فیروزان این محصول فوق العاده را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ودر  بسته بندی های استاندارد در اختیار کلیه خریداران گرامی قرار می دهد.یکی از مواد مغذی که به وفور در این خوراکی خوشمزه و لذیذ یافت می شود کلسیم است که درصد قابل توجهی از چیپس آناناس را به خود اختصاص داده است و وجود این ماده مغذی ارزش آن را بسیار بالا برده است و موجب محبوبیت خرید چیپس آناناس در بین مردم در سنین مختلف شده است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *