آناناس خشک، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس

آناناس خشک طلای میوه خشک ها

آناناس خشک منبع خوبی برای تهیه کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر، همچنین ویتامینهای A،B،C می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن فلورید برای چلوگیری از ابتلا به سرطان بسیار مفید می باشد. با توجه به منگنز موجود در آن برای استخوان سازی و سلامت استخوان های بدن مفید بوده و همچنین باعث بهبود سرما خوردگی و کاهش سرفه، درمان بیماری های قلبی و عروقی و تقویت سیستم دفاعی بدن می شود. این میوه خشک به خلاص شدن از شر جوش‌های مقاوم کمک می‌کند. وجود ویتامین C در آناناس باعث می‌شود که این میوه به صورت داخلی و خارجی آکنه و سایر بیماری‌های التهابی پوست را درمان کند. همچنین، بروملائین، آنزیم ضد التهابی موجود در این میوه، باعث افزایش قدرت درمانی ویتامین C می‌شود.
آناناس خشک منبع غنی ویتامینهاست و همچنین سرشار از خواص و فواید فراوان

مهمترین خواص آناناس خشک :

تسکین زخم
جلوگیری از سرطان
ضد التهاب طبیعی
التیام قلب
سلامت پوست
کمک به هضم غذا
بهبود مشکلات گوارشی
درمان گلو درد و سرفه

خاصیت های چیپس آناناس:

درمان سینوزیت و برونشیت

بهبود سلامت کلیه‌ها

کمک کننده به هضم غذا

برطرف کردن حساسیت

بهبود مشکلات گوارشی

انرژی بخش

درمان گلو درد و سرفه

 سرماخوردگی

آناناس خشک شده به میزان فراوانی ویتامین C و بروملائین دارد که با عفونت‌های میکروبی مبارزه می‌کنند. خوردن آناناس همراه با داروهای تجویزی می‌تواند به درمان سرماخوردگی و سرفه کمک کند.

استحکام استخوان‌

آناناس را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید و به این ترتیب می‌توانید به سرعت صاحب استخوان‌هایی قوی‌تر شوید. منگنز فراوان موجود در آناناس به تقویت استخوان‌ها و بافت‌های همبند کمک می‌کند. این میوه همچنین حاوی مواد معدنی است که برای داشتن بدنی سالم و قوی ضروری هستند.

 سلامت لثه‌

خوردن آناناس باعث تقویت لثه‌ها می‌شود و دندان‌های‌تان را سالم و قوی نگه می‌دارد، به این ترتیب شما به اندازه‌ی کافی برای لبخند زدن رو به دوربین اعتماد به نفس خواهید داشت.

 دژنراسیون ماکولا (لکه‌ی زرد)

دژنراسیون ماکولا اختلالی است که سبب می‌شود بزرگسالان بینایی خود را از دست بدهند. بتاکاروتن موجود در آناناس خشک قدرت بینایی را بهبود می‌دهد.

 فرآیند هضم

آناناس خشک غنی از بروملائین، ویتامین C و فیبر غذایی است که فرآیند هضم را بهبود می‌دهد.

برونشیت

احتمالا می‌دانید که خواص ضد التهابی آناناس در درمان بسیاری از اختلالات مفید است. این میوه همچنین به کاهش التهاب در لوله‌های برونش، که به طور کلی به علت برونشیت ایجاد می‌شود، کمک می‌کند.

 زکام

زکام اختلالی است که در آن غشاء مخاطی در یکی از راههای تنفسی یا حفره‌های بدن ملتهب می‌شود. با خوردن آناناس به طور منظم، می‌توان از بروز این اختلال جلوگیری کرد.

 فشار خون

اگر از فشار خون بالا و هایپرتنشن رنج می‌برید، پس باید مصرف منظم آناناس را شروع کنید مقادیر بالای پتاسیم و مقادیر کم سدیم در آناناس به حفظ سطح طبیعی فشار خون کمک می‌کند.

 کرم روده

آناناس حاوی آنزیم‌های گوارشی بروملائین است، بنابراین رژیم غذایی حاوی آناناس کمک می‌کند تا برخی از انگل‌های روده‌ای مانند کرم‌های نواری روده از بین بروند. بنابراین، با آن همه درد غیرمنتظره‌ی ناشی از این کرم‌های منزجر‌کننده خداحافظی کنید.

آناناس میوه ای است که ریشه آن از جنوب برزیل و کشور پاراگوئه بر می گردد . بزرگی بوته این میوه تا ۱۰۵ متر هم نیز می رشد .آناناس در انواع کمپوت ، آبمیوه و همچنین به صورت خشک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد . این گیاه در که در ناحیه گرمسیری جهان رشد می کند میوه های خاردار و مطبوعی دارد که در کشورهایی که در آنها این محصول پرورش داده می شود از اب و میوه ی آن استفاده می شوند و همچنین بخش اعظم این میوه خوشمزه را به کمپوت تبدیل می کنند. میوه آناناس در بهبود عملکرد دستگاه گوارش نقش مهمی را ایفا می کند آناناس از دسته میوهای آبداری می باشد که خشک شده ی آن طعم بسیار لذیذی دارد که در بین میوه ای خشک از بهترین طعم برخودار است و پرطرفدارترین میوه خشک در جهان به شمار می رود . آنانس سرشار از ویتامین C می باشد . این میوه بدن شما را از ابتلا به سرطان محافظت می کند همچنین مصرف یک لیوان آب آناناس ۵۰ درصد از ویتامین C را تامین می نماید . همچنین میوه خشک آناناس کمپوتی دارای ویتامین A و بتاکاروتن می باشد که این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدانی است . ویتامین A در بهبود عملکرد رگ های خونی و همچنین لطافت پوست تاثیر گذار می باشد .این میوه پر خاصیت دارای همه ی ویتامین های گروه B می باشد و مواد معدنی از جمله مس ، منگنز و پتاسیم برخودار می باشد . پتاسیم باعث بهبود عملکرد قلب در بدن می شود و فشار خون را تنظیم می کند. خوردن این میوه به صورت خام یا مصرف میوه خشک آناناس کمپوتی برای از بین بردن سرفه استفاده می شود و همچنین به علت داشتن انواع ویتامین ها می تواند در درمان آسم موثر واقع شود. آناناس سرشار از مس است که برای تشکیل سلول‌های قرمز خون بسیار لازم است. خوردن روزانه اسلایس آناناس معمولا برای کسانی که عمل جراحی داشتند و طی عمل خون از دست داده اند مورد نیاز می باشد و عملکرد قلب را بهبود می بخشد مصرف روزانه سه اسلایس میوه خشک آناناس کمپوتی می تواند خطر بالا رفتن فشار خون را کاهش دهد و برای افرادی که فشار خون بالادارند توصیه می شوند روزانه از میوه خشک آناناس کمپوتی استفاده کنند.

آناناس گیاهی استوایی با میوه خوراکی هست و از نظر اقتصادی مهم‌ترین گیاه استوایی هست  خاصیت:

• سومین میوه گرمسیری مهم در تولید جهانی است

• آناناس فقط طعم شیرینی دارد به دلیل اینکه شکر هنوز وجود دارد اما میزان آب کمتری

• درمان سينوزيت

• قدرت بخشیدن و بهبود خلق و خو کمک می‌کنه!

• باعث التیام زخم‌‌ها میشه

• انرژي بخش و مناسب برای ورزشکاران

• ثابت نگه داشتن قند خون

• جلوگیری میکنه از سرطان و کاهش لخته شدن خون

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *