آناناس خشک، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس

چگونه تکه های آناناس خشک را درست می کنید؟

خوب، بهار در راه است، دوستان! وقت آن است که از خواب زمستانی بیرون بیاییم و هوای گرمتر را جشن بگیریم. هیچ چیز برای این فصل مناسب تر از طعم آناناس شیرین نیست! طعم آناناس کاملاً شبیه تابستان است!

 آناناس بسیار متنوع است و در بسیاری از دستور العمل ها فوق العاده است. آناناس دارای فواید زیادی برای سلامتی است، چه به صورت تازه و چه به صورت خشک.

فرآیند خشک کردن و تهیه آناناس خشک

وقتی نوبت به تولید آناناس خشک می‌شود، از بهترین و مرغوب ترین آناناس استفاده می کنیم. آناناس خشک فیروزان به عنوان محصول ممتاز تولید می شود.

یک تصور غلط رایج این است که میوه‌های خشک از محصولات  ضربه خورده و “رد شده” تولید می‌شوند. این خیلی نادرست است! برای اینکه میوه‌ی خشک آناناس طعم‌دار، شیرین، خوش‌بافت و خوش‌رنگ باشد، باید از میوه‌ای تازه آناناس درست شود که همان‌طور است!

فرآیند خشک کردن آناناس ما بسیار به آن افتخار می کنیم. در سادگی خود کاملاً تصفیه شده است. نتیجه یک میان وعده خوشمزه و سالم است که هیچ افزودنی، نگهدارنده یا طعم دهنده ای ندارد.

چگونه آناناس را خشک می کنید؟

بنابراین چگونه تکه های آناناس خشک را درست کنید؟ ممکن است تعجب کنید که این یک فرآیند کاملاً ساده است. با این حال، هر مرحله به دقت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده است تا به حداکثر طعم برسد!

اولین قدم همانطور که در بالا ذکر شد، تهیه آناناس تازه از بهترین منبع ممکن است. تولیدکنندگان آناناس منطقه ای ما آناناس خوشمزه و تازه را برای تضمین طعم به ما ارائه می دهند.

قانون طلایی را به خاطر بسپارید؛

میوه تازه آناناس خوشمزه = میوه خشک آناناس خوشمزه!

 

خرید آناناس خشک فیروزان

آناناس خشک، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس فیروزان

بعد، فرآیند خشک کردن به نوسان کامل حرکت می کند. این مراحلی است که ما برای تولید محصولات آناناس خشک شما دنبال می کنیم:

هسته و پوست آناناس را با دستگاه جدا کنید
2. تکه های باقی مانده پوست آناناس را با دست برش دهید

3. هر تکه آناناس را با ماشین برش دهید تا ضخامت ثابتی داشته باشند

4. آناناس ورقه شده را در سینی های خشک کن قرار دهید. البته چیزی اضافه نشده است. میوه زیبای ساده برش خورده!

5. میوه را در تونل های کم آب خشک کنید – فقط گرما و هوا. این بدان معنی است که هیچ گوگرد یا مواد زیانبار دیگری وجود ندارد، همانطور که طبیعت در نظر گرفته است!

6. همان روز بعد میوه های خشک را تخلیه و بسته بندی کنید.

فرآیند واقعاً به همین سادگی است – منبع، برش، سینی، خشک، بسته بندی. میوه های خشک نیازی به درمان یا افزودنی اضافی ندارند. مادر طبیعت آنها را کاملاً رشد داد!

به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید و می‌توانید میوه آناناس خشک مرغوب و صادراتی ما را با قیمت مناسب تهیه کنید. آنها را به درب منزل خود تحویل بگیرید

فروشگاه آنلاین آناناس خشک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *