قیمت عمده آناناس خشک شده و خرید آناناس خشک
آناناس خشک تهيه شده از ميوه تازه آناناس هست. آناناس خشك طبيعى نسبت به آناناس كمپوتى خشك طعم ملس ترى داره و پيشنهاد ميكنم براى يك بارم شده طعمشو تجربه كنيد.آناناس خشك شده حاوى آنزيم بروملين هست كه به بدن كمك ميكنه با سلول هاى سرطانى مبارزه كنه همچنين ويتامين ث زياد آناناس خشك باعث مي شوذ پوست و مو و لثه تون تقويت بشه و فرآيند هضم براتون راحتتر باشد.
آناناس كمپوتى خشك شده شيرين يه جايگزين عالى واسه حبه هاى قند و شكلات!
آناناس خشک تهيه شده از كمپوت هاى آناناس هست و چون آناناس يك ميوه وارداتى هست و كمپوت آناناس بيشتر از ميوه اون وارد ميشه قيمت مناسبترى دارد.اين شيرين خوشمزه يه جايگزين خيلي خوبى هست برای انواع شيرينى و قندهاآناناس خشک منبع خوبی برای کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر، همچنین ویتامینهای A،B،C می باشد.

آناناس، میوه‌ای گرمسیری و خوشمزه است که با خوشه‌های خاردار احاطه شده است. این میوه‌ی استوایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که برای سلامت بدن ضروری هستند. از آنجا که این میوه‌ی گرم سیری در فصل تابستان می‌رسد برای این‌که در تمام فصول سال به آن دسترسی داشته باشیم بهترین روش برای ذخیره کردن، خشک کردن آن است.

 

آناناس خشک، میان وعده‌ای سالم سرشار از فیبر، آنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان است که هرکسی آن را دوست دارد. می‌توانید این میوه خشک‌شده را به صورت ریز شده در وعده صبحانه، به صورت پخته‌شده در کیک و شیرینی، همراه ماست به عنوان ماست میوه‌ای و تنقلات در مهمانی‌ها استفاده کرد.

با خرید میوه خشک آناناس به سمت تسکین زخم‌ها، جلوگیری از سرطان، کنترل فشارخون، کاهش وزن، بهبود سیستم ایمنی و کمک به هضم غذا پیش روید. این خشکبار مقوی، سرشار از مس است که برای تشکیل گلبول‌های قرمز خون ضروری است. همچنین آناناس به دلیل دارا بودن همه‌ی ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی ازجمله مس، منگنز و پتاسیم باعث بهبود عملکرد قلب و تنظیم فشارخون می‌شود.

 

 

قیمت عمده آناناس خشک شده و خرید آناناس خشک

 

قیمت آناناس خشک فروش آنلاین میوه خشک آناناس 

ارزش غذایی آناناس خشک

آناناس غنی از پتاسیم، منگنز، مس، کلسیم، منیزیم، ویتامین c، بتاکاروتن، تیامین، ویتامین B6، فولات، فیبر، بروملائین، اسیدفولیک، ریبوفلاوین، آهن و فسفر است.

مواد مغذی در 100 گرم آناناس خشک به صورت زیر است؛
انرژی 50 کیلوکالری، کربوهیدرات‌ها 1/1 گرم، قندها 9/8 گرم، فیبر 1/4 گرم، چربی 12 گرم، پروتئین 54 گرم، تیامین 79 میلی‌گرم، ریبوفلاوین 32 میلی‌گرم، نیاسین 5 میلی‌گرم، پانتوتنیک اسید 213 میلی‌گرم، اسیدفولیک 18 میلی‌گرم، کلسیم 13 میلی‌گرم، آهن 0/2 میلی‌گرم، منیزیم 12 میلی‌گرم، فسفر 8 میلی‌گرم، پتاسیم 109 میلی‌گرم، سدیم 1 میلی‌گرم و روی 12 میلی‌گرم.

خواص آناناس خشک برای سلامتی

 آناناس خواص درمانی متعددی دارد. آناناس سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. این میوه خوشمزه به صورت خشک نیز استفاده می‌شود. خواص آناناس خشک مشابه میوه تازه آن است. با این تفاوت که آناناس خشک بخش قابل توجهی از رطوبت خود را طی فرایند خشک کردن میوه از دست داده است. با خرید آناناس خشک در هر لحظه دلخواه از خوردن آن لذت ببرید.

 آناناس خشک شده منبع غنی از ویتامین A وC و همچنین دارای فیبر و پتاسیم و کلسیم و همچنین انواع آنتی اکسیدان دارد و مواد معدنی نیز در خود دارد که سرشار از خواص و فواید زیادی برای سلامتی می باشد.

استفاده از شربت با مخلوطی از آب آناناس و نمک و فلفل سیاه و عسل در سال ۲۰۱۰ محققان هندی بر روی تعدادی از بیماران آزمایش کردند و متوجه شدند که این نوشیدنی نسبت به سایر شربت سرفه در تسکین سرفه و از بین بردن ناراحتی های گلو موثر است و آناناس سرشار از آنزیم بروملین و منیزیم و پتاسیم است که با تقویت سیستم دفاعی بدن با عفونت ها مقابله می کند.

آناناس خشک شده غنی شده از تمام موادی است که برای از بین بردن سینوزیت بسیار موثر هستند و طبق بررسی های صورت گرفته توسط متخصصان افرادی که شش روز بروملین دریافت کرده اند هشتاد و سه درصد بهتر توانستند با مشکلات التهاب های مجاری رهایی یابند.

این آناناس که سرشار از بروملین است شما را در برابر سلول های سرطانی مقاوم می سازد و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده به این نتیجه رسیده اند که استفاده از آناناس به شما کمک میکند تا سلول های سرطانی را شناسایی کنید و به مقابله با آن ها بپردازید و آنزیم تقویت کننده ایمنی بدن است که از بروز سرطان جلوگیری میکند.

مقدار زیادی از این ترکیب های مفید در داخل این میوه به بدنتان کمک میکند تا روز سرحال و سرزنده ای داشته باشید و این میوه و مصرف روزانه باعث از بین بردن بیماری های مختلف در بدن شما میکند.

1. بهبود سلامت قلب

این میان وعده مقوی از دو طریق به بهبود سلامت قلب کمک می‌کند؛

  • این میوه با داشتن مقدار زیادی فیبر خوراکی، به پایین آوردن کلسترول بد خون یا همان LDL کمک می‌کند؛ در نتیجه موجب جلوگیری از رسوب کلسترول در دیواره‌ی رگ‌ها و بروز سکته‌های قلبی خواهد شد.
  • همچنین آناناس خشک حاوی پتاسیم فراوانی است؛ پتاسیم موجب کاهش فشارخون می‌شود. در نتیجه احتمال مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی عروقی یا حمله قلبی و سکته قلبی به حداقل می‌رسد.

2. تقویت بینایی

آناناس خشک‌شده مقدار قابل‌توجهی ویتامین A دارد؛ این ویتامین دارای کاروتنوئیدهایی است که به صورت اختصاصی از بینایی و سلامت چشم انسان محافظت می‌کند. همچنین بتاکاروتن (ترکیب پیش ساز ویتامین A) می‌تواند از بروز ماکولا، آب‌مروارید و آسیب‌پذیری چشم در برابر اشعه فرابنفش جلوگیری کند.

3. تقویت سیستم ایمنی

مصرف این میوه‌ی استوایی به دلیل دارا بودن ویتامین‌های A و C، سیستم ایمنی ما را تقویت می‌کند. این ویتامین‌ها گلبول‌های سفید خون را که مکانیزم دفاعی طبیعی بدن محسوب می‌شوند، تحریک کرده و موجب سرکوب و از بین بردن ویروس‌ها و عفونت‌ها می‌شود. همچنین ویتامین C آنتی‌اکسیدانی قوی است که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند.

4. کمک به دستگاه گوارش

این میوه خشک حاوی گروهی از آنزیم‌های گوارشی به نام بروملائین هست که به هضم غذا کمک می‌کنند؛ این آنزیم‌ها به عنوان پروتئاز عمل می‌کنند و مولکول‌های پروتئینی را به ساختارهای کوچک‌تر مانند آمینواسیدها و پپتیدهای کوچک تبدیل می‌کنند. هنگامی که مولکول‌های پروتئینی شکسته می‌شوند، به‌راحتی در روده کوچک جذب می‌شوند؛ این امر برای افرادی که از ناراحتی‌های دستگاه گوارش رنج می‌برند مفید است.

5. مفید در دوران بارداری

آناناس خشک میان وعده‌ای مطمئن و سالم در دوران بارداری است. مصرف این خشکبار می‌تواند در دوران بارداری از یبوست و دیابت پیش‌گیری کند. آناناس خشک فشارخون بالا در دوران بارداری را کاهش می‌دهد و از پره اکلامپسی جلوگیری می‌کند. مقادیر بالای ویتامین c موجود در این خشکبار، باعث تقویت سیستم ایمنی زنان باردار می‌شود. همچنین فولات و آهن موجود در آناناس خشک برای پیشگیری از کم‌خونی و کمک به رشد جنین می‌تواند موثر باشد.

6. محافظت از پوست

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آناناس خشک می‌تواند به مبارزه با آسیب‌های پوستی که در اثر نور خورشید یا آلودگی ایجاد می‌شود کمک کند. در نتیجه چین‌ و چروک‌ها را کاهش می‌دهد و بافت پوست را بهبود می‌بخشد. همچنین ویتامین C نقش مهمی در تشکیل کلاژن و محافظت از پوست دارد.

7. کمک به کاهش وزن

آناناس مقدار قابل‌توجهی فیبر به همراه دارد؛ مصرف آن باعث پر شدن حجم معده و ایجاد احساس سیری به مدت طولانی می‌شود. با مصرف این میوه‌ی خشک علاوه بر کنترل وزن و بهبود عملکرد دستگاه گوارش، میزان قند خون نیز به صورت طبیعی کنترل می‌شود. همچنین افت قند خون، به ویژه در کسانی که رژیم غذایی دارند اتفاق نخواهد افتاد.

چرا با خوردن آناناس خشک لاغر می‌شوید؟

ممکن است شنیده باشید که بسیاری از افراد در رژیم لاغری خود از آناناس خشک استفاده می‌کنند. خواص آناناس خشک برای لاغری بسیار مفید است. این میوه خشک کالری کمی به بدن جذب می‌کند. همچنین مقادیر زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را در خود جای داده است. به همین دلیل نیاز روزانه شما به آن‌ها را تأمین می‌کند. از خواص آناناس خشک برای لاغری می‌توان به افزایش متابولیسم بدن اشاره کرد. مجموعه خواص این میوه خشک با تقویت دستگاه گوارش و افزایش سوخت و ساز بدن موجب کاهش وزن می‌شود.

مصرف این میوه خشک هیچ گونه ضرری برای بدن ندارد. آناناس خشک کمک می‌کند تا بدون بروز عوارض جانبی لاغری شوید. آناناش خشک یکی از بهترین میان وعده‌ها است. می‌توانید آن را جایگزین خوراکی‌های پرکالری بکنید.

8.محبوبیت میوه خشک آناناس بین کودکان

این میوه خشک طبیعی بین کودکان طرفداران زیادی دارد. طعم دلچسب آناناس خشک شده و صدای دلنشین موقع گاز زدن آن کودکان را برای خوردن، وسوسه می‌کند. آناناس خشک سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای رشد کودکان است. این میوه خشک بهتر است جایگزین خوراکی‌های مضر و پرکالری برای کودکان شود. زیرا می‌تواند به رشد آن‌ها کمک به‌سزایی بکند. ظاهر جالب و بامزه آناناس خشک، کودکان را جذب می‌کند. رنگ آن زرد است و بسیاری از کودکان از خوردن آن لذت می‌برند. همان‌طور که اشاره کردیم، میوه خشک آناناس حاوی فیبر است. فیبر به مدت طولانی کودکان را سیر نگه می‌دارد. به همین دلیل زمان کافی برای بازی و جنب و جوش دارند. همچنین شما دیگر برای گرسنه ماندن کودک خود نگرانی ندارید.

آناناس خشک یکی از بهترین میان‌وعده‌ها است. این میوه خشک قدرت ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد. به این ترتیب مانع از رشد سلول‌های سرطانی می‌شود. آناناس خشک هضم غذا را آسان می‌کند و موجب بهبود فرایند هضم می‌شود. مصرف این میوه خشک برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب است.

 

مشاهده قیمت آناناس خشک و خرید اینترنتی آناناس خشک

قیمت آناناس خشک

قیمت آناناس خشک با توجه به بسته بندی های متفاوت و همچنین کیلو هایی که دارند کاملا متفاوت می باشند و هر کسی متناسب با نیازش خریداری میکند اما معمولا به دلیل پرخاصیت بودن این میوه و بی ضرر بودن به صورت های عمده خریداری میکنند.

صادرات آناناس خشک به کشور های دیگر نیز انجام میشود زیرا کشورهای دیگر ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی یا شرایط جغرافیایی نتوانند این میوه ها را بکارند به همین دلیل از کشورهایی همانند ایران خریداری میکنند که صادرات پر فروشی را نیز همراه دارد و کمک شایانی به اشتغال جوانان و درآمد جامعه میکند.

جهت مشاهده قیمت آناناس خشک و خرید آناناس خشک حبه ای و سایر گونه‌های آناناس خشک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت خرید آناناس خشک

قیمت آناناس خشک

خرید آناناس خشک با تضمین بهترین قیمت و کیفیت

آناناس خشک قیمت های مناسبی را دارا می باشند که نرخ های این میوه خشک را می توان به صورت آنلاین در سایت های معتبر مشاهده کرد و خرید خود را در کمترین زمان و با …

آناناس خشک، از آن دسته خوراکی هایی است که جدیدا طرفدران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به فکر یک روش سالم برای بهبودی سلامت عمومی خودتان هستید، خرید آناناس خشک شده دارای پروتئین، بهترین و مناسب ترین گزینه می باشند. سایت آناناس خشک فیروزان به عنوان مجموعه ای از میوه های است که درصدی از حجم و مقدار زیادی از آب خود را طی فرآیند خشک کردن از دست می دهند.

خرید آنلاین میوه خشک از جمله آناناس خشک هزاران سال است که در دریای مدیترانه و خاورمیانه موجود است. آناناس خشک یکی از بهترین میوه های خشک شده است که استفاده شد. این محصول با خارج کردن آب از میوه با خشک شدن و در معرض آفتاب قرار دادن یا با استفاده از دستگاه  خشک کن میوه به وجود می آید. از آنجا که آب در طول خشک شدن حذف می شود ، این بدان معناست که قندهای طبیعی در میوه غلیظ هستند. در ضمن فروشگاه اینترنتی فیروزان به عنوان بهترین و مرجع تخصصی فروش سایت آناناس خشک می باشد.

 

آناناس خشک که بسیاری از مردم آن را به عنوان چیپس میوه آناناس خشک می شناسند و متخصصین تغذیه آن را قند سالم می دانند. یکی از سالم ترین و مطبوع ترین تنقلاتی است که امروزه به جای میان وعده های ناسالم توصیه می شود. اگر شما به دنبال خرید آنلاین آناناس خشک کادویی، خرید آناناس خشک عمده، فروش آناناس خشک صادراتی، فله ای و حبه ای هستید یا قصد اطلاع از قیمت آناناس خشک  را دارید؛ می توانید ما را در  فروشگاه اینترنتی فیروزان همراهی کنید.

  • مناسب برای: تمام سنین
  • ماده اولیه: آناناس تازه و باکیفیت
  • پوست: ندارد
  • چاشنی: ندارد
  • زمان ماندگاری محصول: در صورت نگهداری در جای خنک و خشک بیش از 1 سال.
  • سایر توضیحات: کاملا تمیز و بدون هیچ ناخالصی.
  • مواد اولیه: آناناس تازه
  • نحوه نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود.
ما در فروشگاه فیروزان  آناناس خشک را با بهترین کیفیت تهیه می کنیم؛ و بدون هیچ افزودنی و اسانسی خشک کرده و در بسته بندی بهداشتی عرضه می کنیم .

اطلاع از قیمت و فروش میوه آناناس خشک 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *