خرید اینترنتی آناناس خشک فیروزان

آناناس خشک و خواص آن

آناناس خشک بای اولین بار در قاره آمریکا کشف شد و به تدریج به داخل اروپا راه پیدا کرد. میوه آناناس به خاطر طعم شیرین و جدید خود کم کم در سراسر کشورها و مناطق مختلف وارد بازار شده و طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرد. علاوه بر طعم لذیذ، این میوه همچنین از خواص بی نظیری هم بهره مند است که مصرف کنندگان برای استفاده از آن مشتاق تر هستند. ویتامین ها و مواد معدنی سرشار موجود در آناناس باعث شده اند این میوه از ارزش غذایی بالایی برخوردار باشد.

بعضی ها ترجیح می دهند این میوه را به صورت خشک شده مورد استفاده قرار دهند اما گمان می کنند که با خشک شدن میوه ها تمامی خواص مفید و ویتامین ها و مواد مغذی آن ها از بین خواهد رفت؛ در صورتی که چنین ادعایی صحت ندارد. آناناس خشک شده به همان اندازه میوه تازه خود از ویتامین ها و مواد معدنی برخوردار است. تنها تفاوت آناناس خشک شده با آناناس تازه در میزان رطوبت آن هاست که آناناس خشک شده به دلیل طی کردن عملیات خشک کردن میوه، قسمت زیادی از رطوبت خود را از دست داده است اما ویتامین ها و سایر خواص آن در بافت میوه خشک حفظ شده است.

قیمت عمده آناناس خشک شده و خرید آناناس خشک

فواید آناناس خشک شده برای سلامتی بدن

 

یکی از عجایب میوه آناناس در این است که تا زمانی که این میوه بر روی درخت باقی بماند به بزرگ شدن و رشد خود ادامه خواهد داد، بنابراین مناسب ترین میوه های آناناس برای خشک کردن، درشت و رسیده ترین آن ها هستند. آناناس خشک شده در مقایسه با سایر میوه های خشک از کالری کمتری برخوردار است و به همین دلیل می تواند به عنوان یک میان وعده مناسب برای تمامی افراد و خصوصاً کسانی که قصد کاهش وزن دارند و از یک رژیم کم کالری تبعیت می کنند مورد استفاده قرار گیرد.

آناناس خشک شده سرشار از ویتامین های A و C و B بوده و همچنین دارای فیبر، پتاسیم، منگنز، فسفر، کلسیم و انواع آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی دیگر می‎باشد که تمامی آن ها نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از انواع امراض و بیماری ها را دارند. آناناس خشک به دلیل داشتن فلورید برای جلوگیری از ابتلا به سرطان بسیار سودمند بوده و منگنز موجود در آن برای استخوان سازی و سلامت استخوانهای بدن مفید است و همچنین باعث رفع سرما خوردگی و کاهش سرفه، درمان مشکلات قلبی و عروقی و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. مصرف یک وعده آناناس برابر با نصف یک فنجان می تواند حدودا 130 درصد از نیاز روزانه بدن را به ویتامین C تأمین کند. علاوه بر این ها، آناناس خشک شده همچنین دارای خواص دیگری برای سلامتی بدن می باشد که در ادامه فواید متعدد این میوه خشک را ذکر خواهیم کرد.

فواید آناناس خشک شده و کنترل فشار خون

ماده معدنی پتاسیم که به فراوانی در آناناس یافت می شود می تواند فشار خون را تنظیم کرده و در کسانی که فشار خون بالایی دارند، میزان آن را متعادل کند. گفته می شود اگر شخصی به طور مرتب و روزانه از آناناس استفاده کند می تواند ریسک ابتلا به فشار خون بالا را تا حدود 20 درصد کم تر کرده و از بروز آن پیشگیری کند. مقادیر بالای پتاسیم و مقادیر کم سدیم موجود در آناناس می تواند به حفظ فشار خون در بازه نرمال کمک کند که این خاصیت آناناس می تواند برای کسانی که مبتلا به فشار خون بالا هستند بسیار مفید واقع شود.

آناناس خشک شده  برای بهبود فعالیت قلب

آناناس خشک شده دارای میزان زیادی آنتی اکسیدان‌‌ های قوی می باشد که به کاهش کلسترول موجود در خون کمک‌ کرده و نتیجتاً از بروز بیماری‌‌ های قلبی عروقی جلوگیری‌ می کنند. این میوه خشک همچنین به فعالیت قلب کمک کرده و از ایجاد لخته های خون در سیستم گردش خون بدن جلوگیری می کند که مکانیسم عمل آن هم به شکل جلوگیری از فعالیت نوعی پروتئین ارگانیک به نام فابرین در عملکرد انعقاد خون‌ می باشد.

برخی از محققان باور دارند که مصرف آناناس اثری معادل با مصرف قرص آسپرین دارد. البته لازم است به این نکته دقت داشته باشید که هیچ وقت نباید مصرف داروی آسپرین را بدون تجویز پزشک قطع کرده و آناناس را جایگزین آن کنید.

فواید آناناس خشک شده برای تقویت سیستم ایمنی بدن

‌بدن ما همواره در معرض آسیب و ابتلا به انواع بیماری ها و تهاجم انواع میکروارگانیسم ها است. فعالیت رادیکال های آزاد باعث ضعیف شدن بدن فرد شده و به این ترتیب فرد به راحتی بیمار خواهد شد و توانایی مقاومت در برابر این عوامل بیماری زا را از دست خواهد داد. رادیکال های آزاد در برابر سوخت و سازهای درون سلولی به وجود‌ می آیند و‌ می تواند به اندام های مختلف بدن آسیب برساند و روند طبیعی بدن را با مشکل مواجه سازد.

حضور رادیکال های آزاد در بدن می تواند سلول های سالم را به سلول های مخرب و سرطانی تبدیل کند. جذب آنتی‌اکسیدان ها منجر به کاهش استرس اکسیداتیوهای موجود در بدن شده و به این ترتیب است که آنتی اکسیدان ها می توانند سیستم دفاعی بدن را تقویت کنند. این مواد همچون یک حفاظ قوی از بدن در برابر عوامل آسیب زا محافظت کرده و از بروز بیماری ها جلوگیری خواهد کرد. ویتامین ها و مواد معدنی آناناس خشک شده سرشار از آنتی اکسیدان های فراوانی هستند. این میوه خشک کاملاً طبیعی بوده و برای تهیه آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.

آناناس خشک شده و حفظ طراوت و زیبایی پوست

آناناس خشک حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است. این میوه خشک نیاز روزانه بدن را به ویتامین C به طور کامل تأمین می کند. مصرف آناناس خشک موجب افزایش کلاژن در پوست می‌شود که پوست برای حفظ زیبایی و طراوت خود به این ماده نیاز دارد. میزان کلاژن بدن با افزایش سن فرد کمتر خواهد شد. آناناس خشک این کمبود کلاژن را جبران کرده و موجب زیبا شدن پوست شما می شود و آن را جوان و شاداب نگه میدارد.

آناناس خشک همچنین برای بهبود زخم و درمان آسیب های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد، آثار آفتاب سوختگی را از پوست پاک می کند و با افزایش کلاژن به پاکسازی منافذ پوستی از آلودگی ها نیز کمک می کند. آنتی اکسیدان های آناناس خشک به محافظت از پوست کمک کرده و آن را تقویت می کنند.

میوه آناناس خشک از خواص گوناگونی برای لاغری برخوردار است. این میوه دارای فیبر است که با مصرف آن حجم معده سریع تر پر شده و احساس سیر بودن‌ در فرد ایجاد خواهد شد …

آناناس خشک شده و رفع التهاب

آنزیم بروملین موجود در آناناس خشک یک آنزیم ضد اکسیداتیو است که قدرت ضد التهابی زیادی دارد و پس از جذب توسط بدن و ورود به گردش خون، اثر ضد التهابی خود را از طریق زنجیره ای از واکنش های شیمیایی در بدن اعمال می کند.

مصرف آناناس خشک شده در افرادی که به بیماری های التهابی نظیر آرتروز مبتلا هستند می تواند در کنترل علائم بیماری بسیار مؤثر واقع شود. آنزیم بروملین موجود در آناناس به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی می تواند ورم موجود در بدن یا مفاصل را کم تر کرده و قرمزی موضعی و گرمای موجود در آن ناحیه ملتهب بدن را کاهش دهد. به این ترتیب درد بیماران مبتلا به آرتروز و آرتریت نیز تسکین خواهد یافت.

خرید اناناس میوه خرید و قیمت میوه خشک آناناس

خرید اینترنتی آناناس خشک کمپوتی
فروش عمده اناناس خشک

لینک خرید محصولات آناناس خشک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *