فروش چیپس میوه آناناس قیمت آناناس خشک قیمت میوه خشک آناناس میوه خشک آناناس

آناناس خشک

آناناس بومی آمریکای جنوبی و دریای کارائیب است. در جنوب این قاره آنها را با نام ananás نیز می شناسند که به معنای میوه نفیس است. آناناس یکی از میوه هایی بود که فاتحان را با کشف آمریکا بسیار تحت تأثیر قرار داد و برخی آن را ملکه میوه ها نامیدند (انبه را پادشاه میوه ها می دانند)، این میوه توسط اسپانیایی ها و پرتغالی ها در سراسر جهان توزیع شد و اکنون ما می توانید در هر کشوری پیدا کنید.

قرن ها پیش، آناناس به نمادی از موقعیت تبدیل شد و برای اروپایی ها به چالشی تبدیل شد تا آن را در آب و هوای سرد پرورش دهند، آنها گلخانه ایجاد کردند. با این حال، تولید آن بسیار گران بود. در قرن هفدهم و نوزدهم، اگر کسی می توانست آناناس بخرد تا آن را مصرف کند، فردی ثروتمند محسوب می شد. امروزه اروپایی ها همچنان عاشق این میوه هستند و یکی از مصرف کنندگان اصلی در سراسر جهان هستند. و تولید کنندگان اصلی برزیل، فیلیپین، تایلند و هند هستند. در هاوایی هیبریدهایی ساخته شده است و رایج ترین آنها آناناس طلایی است که طعم شیرین و اسیدیته کم دارد که آن را به محبوبیت تبدیل کرده است. آناناس علاوه بر معروف بودن در دنیا فواید زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

خواص میوه خشک آناناس

آناناس خشک حاوی بروملین است که به کاهش التهاب شکم کمک می کند. بروملین همچنین برای تجزیه پروتئین ها عمل می کند.

آناناس خشک حاوی ویتامین C است. این ویتامین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، به عنوان یک آناناس خشک ارگانیک، درصد این ویتامین کاهش می یابد، زیرا محلول در آب است. با این حال، محتوای آن نسبت به سایر تنقلات ادامه دارد.

این میوه همچنین دارای فیبر است که در رژیم غذایی ما بسیار مهم است. دو نوع فیبر وجود دارد: محلول و غیر محلول. فیبر محلول مفید است زیرا به انتقال روده کمک می کند. و فیبر نامحلول فیبر حاوی آناناس است و برای بهبود فرآیند روده، حفظ آب، کاهش گرسنگی، جلوگیری از سرطان روده بزرگ، تجدید فلور روده، جلوگیری از هموروئید مفید است. این نوع فیبر با آب حل نمی شود بنابراین حجم مدفوع را افزایش می دهد و به عبور سریعتر غذاها از روده کمک می کند.

آناناس خشک آناناس خشک صادراتی آناناس کمپوتی خشک چیپس میوه آناناس خرید آناناس خشک خرید چیپس آناناس

ویتامین B1 برای تولید انرژی ضروری است و به متابولیسم کربوهیدرات ها کمک می کند.

ویتامین B6 از کم خونی جلوگیری می کند. پروتئین ها را تجزیه می کند. همچنین برای تولید آنتی بادی هایی که به ما در مبارزه با بیماری های مختلف کمک می کند (تقویت سیستم ایمنی) مورد نیاز است. به حفظ عملکرد عصبی کمک می کند، هموگلوبین تولید می کند که مسئول حمل اکسیژن در سراسر بدن است و گلوکز را در محدوده طبیعی نگه می دارد.

اسید فولیک، که به عنوان ویتامین B9 نیز شناخته می شود، از کم خونی جلوگیری می کند و برای زنان باردار بسیار مفید است، زیرا به تولید سلول های جدید کمک می کند و از نقص بارداری در جنین جلوگیری می کند. همچنین به جذب آهن، ویتامین B12 و اسیدهای آمینه کمک می کند. همچنین این ویتامین به پیشگیری از بیماری های عصبی مانند آلزایمر و زوال عقل پیری کمک می کند زیرا سطح هموسیستئین خون را کاهش می دهد و از برخی انواع سرطان نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این، ویتامین B9 به حفظ سلامت مو کمک می کند و از سفید شدن زودرس موها جلوگیری می کند و به درخشش مو کمک می کند.

آناناس حاوی مقادیر کمی ویتامین E است. این ویتامین جوانی است، علائم پیری را کند می کند و ظاهر پوست را بهبود می بخشد و اثر آنتی اکسیدانی دارد. ویتامین E باعث تقویت مو و همچنین سیستم عصبی می شود. کمبود این ویتامین می تواند در ضعف عضلانی، تخریب غشای سلولی و پارگی گلبول های قرمز منعکس شود.

میوه خشک آناناس حاوی کلسیم است که همانطور که می دانیم برای رشد و تشکیل استخوان های جدید ضروری است، از پوکی استخوان جلوگیری می کند، سطح منیزیم، فسفر و پتاسیم خون را کنترل می کند، علائم سندرم پیش از قاعدگی را کاهش می دهد.
فسفر به مشکلات گوارشی کمک می کند و کلیه ها را پاکسازی می کند. حفظ سلامت دندان ها و استخوان ها، افزایش انرژی و بهبود حافظه.

پتاسیم، به سیستم عصبی خدمت می کند، انرژی می دهد و از گرفتگی عضلات جلوگیری می کند. به کنترل سدیم کمک می کند و سدیم به تنظیم تعادل مایعات کمک می کند، به فرآیند گوارش کمک می کند، انرژی را تامین می کند، آب را در بدن توزیع می کند و در هدایت تکانه های عصبی شرکت می کند.

منیزیم، برای تثبیت کلسیم و فسفر در استخوان ها، اثر ضد استرس دارد.

آهن موجود در میوه خشک آناناس انرژی می دهد، از کلیه ها مراقبت می کند، از دردهای قاعدگی پیشگیری و کاهش می دهد، از یبوست جلوگیری می کند، از گرفتگی عضلات و خستگی، کاهش فشار خون، تنظیم خواب و پیشگیری از دیابت جلوگیری می کند.

میوه خشک آناناس همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول ها و کاروتنوئیدها است که در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و سرطان نقش دارند، به همین دلیل این میوه برای ورزشکارانی که به دنبال بهبودی پس از تلاش بسیار شدید هستند، ایده آل است.

 

فروش میوه خشک آناناس و چیپس میوه آناناس

 ما به طور مداوم کار می کنیم تا بهترین محصولات موجود در بازار را به شما ارائه دهیم، ما سال ها تجربه در صنایع غذایی داریم. این تجربه به ما کمک کرده است تا فرآیندهای کشت، خشک کردن، بسته بندی و تحویل به مشتری را بهبود بخشیم. که باعث شهرت ما در بین مشتریان به دلیل کیفیت محصولات مان در زمینه تولید میوه خشک آناناس، آناناس خشک صادراتی و چیپس میوه آناناس شده است.

گروه تولیدی میوه خشک فیروزان مرجع تخصصی آناناس  بر اساس بهترین خدمات، قیمت و کیفیت فعالیت می کند. بنابراین ما همیشه سعی می کنیم در ارائه خدمات به مشتریان بهترین باشیم. گروه تولیدی میوه خشک فیروزان مرجع تخصصی آناناس قیمت‌های منصفانه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا افراد بیشتری از طریق محصولات ما بتوانند سلامت خود را بهبود بخشند. در نهایت، کیفیت چیزی است که ما را مشخص می کند. محصولات ما ارگانیک، میوه های 100% طبیعی، بدون شکر یا مواد شیمیایی افزوده هستند، به این نتیجه می رسیم که در هر یک از محصولات ما مانند آناناس خشک ارگانیک،آناناس خشک،آناناس خشک صادراتی، آناناس کمپوتی خشک ،چیپس میوه آناناس، میوه خشک آناناس بسیار عالی هستند. در هر یک از آنها با مراقبت از بو و طعم میوه های طبیعی به دنبال به دست آوردن بهترین ها هستیم.

از شما دعوت می کنیم تا محصولات آناناس خشک ما را مشاهده کنید، می توانید برای اطلاع از خدمات ما و خرید آناناس خشک صفحه فروشگاه اینترنتی آناناس خشک فیروزان را مرور کنید و در وبلاگ می توانید اطلاعات مورد علاقه در مورد صنعت و تولید آناناس خشک را بدانید. با ما از طریق تلفن های زیر تماس بگیرید.

تماس با ما :

09123683294

09123629201

32744399(026)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *