آناناس خشک آناناس خشک صادراتی آناناس کمپوتی خشک چیپس میوه آناناس خرید آناناس خشک خرید چیپس آناناس

آناناس خشک

آناناس، میوه‌ای گرمسیری و خوشمزه است که با خوشه‌های خاردار احاطه شده است. آناناس خشک سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که برای سلامت بدن ضروری هستند. از آنجا که این میوه‌ی گرم سیری در فصل تابستان می‌رسد برای این‌که در تمام فصول سال به آن دسترسی داشته باشیم بهترین روش برای ذخیره کردن، خشک کردن آن است.

آناناس خشک، میان وعده‌ای سالم سرشار از فیبر، آنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان است که هرکسی آن را دوست دارد. می‌توانید آناناس خشک شده را به صورت ریز شده در وعده صبحانه، به صورت پخته‌شده در کیک و شیرینی، همراه ماست به عنوان ماست میوه‌ای و تنقلات در مهمانی‌ها استفاده کرد.

با خرید میوه خشک آناناس به سمت تسکین زخم‌ها، جلوگیری از سرطان، کنترل فشارخون، کاهش وزن، بهبود سیستم ایمنی و کمک به هضم غذا پیش روید. این خشکبار مقوی، سرشار از مس است که برای تشکیل گلبول‌های قرمز خون ضروری است. همچنین آناناس خشک کمپوتی به دلیل دارا بودن همه‌ی ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی ازجمله مس، منگنز و پتاسیم باعث بهبود عملکرد قلب و تنظیم فشارخون می‌شود.

ارزش غذایی آناناس خشک

آناناس غنی از پتاسیم، منگنز، مس، کلسیم، منیزیم، ویتامین c، بتاکاروتن، تیامین، ویتامین B6، فولات، فیبر، بروملائین، اسیدفولیک، ریبوفلاوین، آهن و فسفر است.

مواد مغذی در 100 گرم آناناس خشک به صورت زیر است؛
انرژی 50 کیلوکالری، کربوهیدرات‌ها 1/1 گرم، قندها 9/8 گرم، فیبر 1/4 گرم، چربی 12 گرم، پروتئین 54 گرم، تیامین 79 میلی‌گرم، ریبوفلاوین 32 میلی‌گرم، نیاسین 5 میلی‌گرم، پانتوتنیک اسید 213 میلی‌گرم، اسیدفولیک 18 میلی‌گرم، کلسیم 13 میلی‌گرم، آهن 0/2 میلی‌گرم، منیزیم 12 میلی‌گرم، فسفر 8 میلی‌گرم، پتاسیم 109 میلی‌گرم، سدیم 1 میلی‌گرم و روی 12 میلی‌گرم.

چیپس میوه آناناس خرید آناناس خشک خرید چیپس آناناس تهران

آناناس خشک
آناناس خشک صادراتی
آناناس کمپوتی خشک

آناناس خشک صادراتی

چیپس میوه آناناس یک محصول عالی برای عرضه در بازار میوه خشک صادراتی است، چیپس میوه آناناس به دلیل کیفیت و طعم مرغوب توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می شود، چون قیمت  آن برای مصرف کننده در کشوری که میوه خشک  صادر شده است، یک موقعیت ویژه برای توسعه ی تجارت میوه خشک فراهم آورده است.

آناناس خشک صادراتی با توجه به بسته بندی های متفاوت و همچنین کیلو هایی که دارند کاملا متفاوت می باشند و هر کسی متناسب با نیازش آناناس خشک صادراتی خریداری میکند اما معمولا به دلیل پرخاصیت بودن آناناس خشک صادراتی و بی ضرر بودن آناناس خشک صادراتی را به صورت های عمده خریداری میکنند.

صادرات آناناس خشک به کشور های دیگر نیز انجام میشود زیرا کشورهای دیگر ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی یا شرایط جغرافیایی نتوانند آناناس خشک صادراتی را بکارند به همین دلیل از کشورهایی همانند ایران خریداری میکنند که صادرات پر فروشی را نیز همراه دارد.

 

 

آناناس کمپوتی خشک

آناناس کمپوتی خشک یک میان وعده خوشمزه و سالم است. آنها منبع بسیار خوبی از فیبر ، آنزیم ها و آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی هستند و باعث تقویت سلامتی زیاد می شوند.

آناناس کمپوتی خشک  خشک یک میان وعده خوشمزه و سالم است. آناناس کمپوتی خشک حاوی هیچ نوع شیرین کننده یا مواد نگهدارنده ای نیستند. آناناس کمپوتی خشک  منبع بسیار خوبی از فیبر ، آنزیم ها و آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی هستند و باعث تقویت سلامتی زیاد می شوند.

خواص آناناس خشک

آناناس خشک شده برای دستگاه گوارش بسیار عالی است زیرا هر وعده پر از فیبر رژیم غذایی است. محتوای فیبر به رژیم غذایی حجم آن را زیاد می کند و دستگاه گوارش را به راحتی روان نگه می دارد و احساس سیر بودن را ایجاد می کند. اگر به دنبال یک درمان شیرین هستید که رژیم شما را خراب نمی کند ، آناناس خشک گزینه فوق العاده ای است.

 

خرید آناناس خشک

آناناس خشک از جمله محصولات خشکباری میوه جات می باشد که نزد مردم بسیار محبوب شده است. این میوه خشک به شکل های مختلفی توسط کارخانجات و مراکز تولیدی فرآوری می شود.

از مزایایی که خرید آناناس خشک نسبت به آناناس تازه دارد در مدت زمان نگهداری آن است، با خرید آناناس خشک می توان آن را می‌توان برای مدت زمان بیشتری بدون یخچال نگهداری کرد. با خرید آناناس خشک می توانید این میوه را در چهارفصل نگهداری کنید و از خواص آن بهرمند شوید.

آناناس خشک، تمام خواص و ارزش غذایی آناناس تازه به جز آب را داراست، آب آناناس تازه در فرایند خشک کردن از بین می‌رود و به همین دلیل سبک است، اما دیگر خواص آناناس در فرایند حفظ خواهد شد.

با خرید آناناس خشک به علت سبک بودن هدیه ای مناسبی برای سوغاتی،میان وعده کودکان، ارسال به خارج از کشور و تغذیه‌ی در سفرهایی است که  در آن نیاز به انرژی و کالری مفید و مداوم دارید.

امکان خرید آناناس خشک شده( چیپس آناناس)  به صورت آنلاین هم‌اکنون در سایت گروه تولیدی میوه خشک فیروزان مرجع تخصصی خرید آناناس وجود دارد، رضایت شما از کیفیت محصولات فیروزان تضمین ما است.

در حال حاضر بهترین و به صرفه ترین روش خرید، ثبت سفارش به صورت اینترنتی می باشد. برای این کار شما مشتریان عزیز می توانید از طریق همین وبسایت و شماره های درج شده در پایین صفحه اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیست موجودی و قیمت می توانید پیج نامیس را در اینستاگرام دنبال کرده و یا به صورت مستقیم با مجموعه ارتباط بگیرید.

چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس خشک، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس چیپس آناناس خشک خرید میوه خشک آناناس

چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس
چیپس میوه خشک آناناس
30 فروردین 1401 – 9:51 قبل از ظهر
آناناس خشک، قیمت میوه خشک آناناس، خرید آناناس خشک، میوه خشک آناناس،آناناس خشک صادراتی، قیمت آناناس خشک، چیپس میوه آناناس، خرید چیپس آناناس
چیپس آناناس خشک خرید میوه خشک آناناس

 

خرید چیپس آناناس

در زمان خرید چیپس میوه خشک باید به نکات زیادی توجه داشته باشم تا بتوانیم نوع با کیفیت را انتخاب کنیم. مهمترین این نکات از این قبیل می‌باشند که دارای رنگ روشن باشند و از کپک و آلودگی روی آنها وجود نداشته باشد، آفت زدگی در آنها دیده نشود، طعم آنها مزه خود میوه تازه را داشته باشد.

سعی شود که از انواع بسته بندی آنها خریداری شود، بهتر است برای خرید میوه خشک به مراکز سر پوشیده و معتبر که محصولات آنها به دور از آلودگی و تابش مستقیم نور خورشید است مراجعه کنیم. شرایط تهیه و نگهداری از میوه خشک در کیفیت نهایی آنها تاثیر زیادی دارد و هر چه که از انواع میوه های سالم و رسیده برای تهیه آنها استفاده شود مسلما از نظر طعم و مزه بهتر خواهند بود.

در روند خشک کردن چیپس آناناس از روش های مختلفی استفاده می کنند و چیپس آناناس خشک به صورت صنعتی و خانگی موجود می باشند در تمامی روش ها باید مدت زمان خشک شدن به اندازه ای باشد که برگه های میوه به خوبی خشک شده و رطوبت آنها از بین برود سپس آنها را در جای مناسب نگهداری کنیم. در صورت داشتن رطوبت در چیپس آناناس خشک بافت آن نرم خواهد بود و ممکن است بعد از قرار گرفتن روی هم دچار کپک زدگی شوند و طعم و رنگ و بوی چیپس آناناس خشک  تغییر کند که در این صورت بازار پسندی خوبی نخواهند داشت.

برای خرید چیپس آناناس می توان به مرکز تخصصی فروش میوه خشک آناناس فیروزان مراجعه کنید برخی از این مراکز فروش برای اجناس خود تخفیف در نظر می گیرند بنابراین قیمت ها ارزانتر خواهد بود. برای خرید بهتر و ارزانتر  چیپس آناناس معمولا آنها را در بسته بندی هایی که دارای وزن کمی هستند قرار می دهند تا مشتری توان خرید آنها را داشته باشد. همچنین خرید به صورت عمده هم دارای قیمت مناسب تری است زیرا در این حالت هزینه هایی مانند هزینه بسته بندی از قیمت نهایی چیپس آناناس خشک کم می گردد در نتیجه چیپس آناناس خشک قیمت کمتری خواهد داشت.

فروش چیپس میوه آناناس

خرید آناناس خشک خرید آناناس خشک به همراه معرفی خواص آناناس

فروش عمده میوه خشک آناناس کمپوتی

قیمت آناناس خشک

قیمت آناناس خشک در مرکز تخصصی فروش میوه خشک و چیپس آناناس فیروزان مناسب تر از مراکز پخش با واسطه است. آناناس خشک و چیپس آناناس از جمله میوه‌های خشک شده ای است که به دلیل خواص متعدد، برای کودکان در سن رشد و همچنین افراد سالمند بسیار مفید است. عرضه این محصول توسط مراکز فروش مستقیم، با کیفیت بالا و قیمت ارزان و اقتصادی صورت می پذیرد.

مرکز تخصصی فروش میوه خشک و چیپس آناناس فیروزان در ایران  با استفاده از تجهیزات به‌روز صنعتی در حوزه تولید انواع مختلف چیپس میوه مانند دستگاه های خشک کن صنعتی، این محصول را با کیفیت بالا تولید می نماید.

میوه خشک آناناس همان خشک شده بافت درونی آناناس می باشد که بدون پوست است و برای حفظ سلامتی بسیار مفید می باشد. قیمت آناناس خشک با توجه به خواصی که دارد و همچنین بسته به قیمت میوه آناناس نسبت به سایر میوه خشک ها بالاتر می باشد و به گونه ای گرانترین میوه خشک موجود در بازار می باشد و می توان با خرید مستقیم آن را با قیمتی مناسب تر تهیه کرد.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در ماندگاری و عدم افت کیفیت و قیمت آناناس خشک موثر است بسته بندی حرفه ای و اصولی آناناس خشک است. مرکز تخصصی فروش میوه خشک و چیپس آناناس فیروزان انواع مختلف آناناس خشک شده و چیپس میوه آناناس را در  همگام با تکنولوژی روز جهانی در این حوزه با استفاده از دستگاه های بسته بندی مدرن و تمام اتوماتیک انواع چیپس میوه را بسته‌بندی و راهی بازارهای مصرفی می نمایند.

آناناس خشک تولید شده توسط گروه تولیدی فیروزان همگام با فناوری روز دنیا در این حوزه تولید می‌شوند و قابل رقابت با نمونه های وارداتی و خارجی هستند. برای رسیدن به کیفیت بالا علاوه بر استفاده از میوه آناناس طبعی مرغوب، لازم است مراحل تهیه میوه خشک آناناس به صورت کاملاً حرفه‌ای و با رعایت تمامی جوانب بهداشتی صورت پذیرد.

قیمت میوه خشک آناناس

قیمت آناناس خشک

فروشگاه اینترنتی آناناس خشک ارائه دهنده میوه خشک  آناناس‌ می باشد که به صورت کاملا بهداشتی و صنعتی می باشد. لازم به ذکر است که امکان خرید به صورت عمده و بسته برای مشتری وجود دارد بنابران برای ثبت سفارش خود به این سایت مراجعه کنید.

تیم تخصصی ما محصولات خشک ۱۰۰٪ طبیعی، را برای ارتقای سلامتی شما آماده کرده است. در حالت طبیعی میوه خشک شده یک میان وعده خوشمزه برای رفع  گرسنگی بوده و برای مدت زمان طولانی میتوان از آن نگهداری کرد. برای خرید و اطلاع از قیمت میوه خشک آناناس به فروشگاه اینترنتی آناناس خشک مراجعه فرمایید.

میوه خشک آناناس

  • نرم و لذیذ
  • خوش عطر و طعم
  • کیفیت درجه صادراتی
  • زمان ماندگاری محصول: در صورت نگهداری در جای خنک و خشک بیش از 1 سال.
  • سایر توضیحات: کاملا تمیز و بدون هیچ ناخالصی.
  • مواد اولیه: آناناس تازه
  • نحوه نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود.

 

میوه خشک آناناس

خوردن آناناس به صورت خام یا مصرف میوه خشک آناناس برای از بین بردن سرفه استفاده می شود و همچنین به علت داشتن انواع ویتامین ها می تواند در درمان آسم موثر واقع شود. میوه خشک آناناس  درد مفاصل و عضلات را کاهش خواهد داد. آنزیم بروملین خاصیت ضد التهابی دارد برای همین باعث کمتر شدن ورم و دردهای ناشی از آرتروز خواهد شد.برای خرید میوه خشک آناناس به صورت آنلاین می‌توانید از این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بعداز تکمیل فرآیند خرید، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید!

میوه خشک آناناس تهیه شده از آناناس درجه یک که کاملا اصولی خشک گردیده است و تمام خواص خود را حفظ نموده است.میوه خشک آناناس سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی مثل کلسیم، پتاسیم، فیبر و ویتامین ث است علاوه بر اینها بسیار کم چربی و کم کلسترول است.
این خواص را می توانید از مصرف آناناس خشک، میوه تازه آن،  به دست آورید. یکی از خواص مهم میوه خشک آناناس کمک به ساخت استخوان های سالم و استحکام استخوان ها است.
آناناس خشک غنی از منیزیم ماده معدنی ای است که وجودش برای ساخت استخوان ها و ارتباط بافت ها ضروری است.
میوه خشک آناناس باعث رشد استخوان ها در بدن جوانان و استحکام استخوان ها در پسران می شود.
اکثر افراد هنگام سرماخوردگی ویتامین ث یا آب پرتقال بیشتر می خورند غافل از این که خواص آناناس خشک نیز کمتر از آنها نیست.
«بروملین» موجود در میوه خشک آناناس باعث کاهش شدید سرفه یا توقف سرفه های شدید و کاهش میزان لحاظ می شود. پس هنگام سرماخوردگی خوردن آناناس را فراموش نکنید.

آناناس کمپوتی خشک چیپس آناناس

آناناس کمپوتی خشک چیپس آناناس

 از فروشگاه‌ فیروزان پخش عمده میوه خشک آناناس می‌‎توانید میوه خشک آناناس را خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *